شارژر همراه روموس ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت ROMOSS UP10-302-02 GOLDRomoss UP10 UPower 10000mAh Power Bank

لطفا قبل از خرید محصولات جهت استعلام موجودی و قیمت ، با پشتیبانی پارسیان پی سی تماس حاصل فرمائید
۲,۲۶۲,۰۰۰ ریال

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیRomoss UP10 UPower 10000mAh Power Bank
  • این روزها استفاده از گوشی‌های هشمند، تبلت‌ها و سایر ابزار دیجیتال به قدری ضروری و همه گیر شده است که اغلب کاربران پیش از خروج از خانه، شارژ دستگاه خود را کامل پر می‌کنند که مبادا طی روز، به دلیل کمبود شارژ با یک گوشی یا تبلت خاموش مواجه شوند. اما حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی هنگام خروج از خانه، گوشی هوشمندتان شارژ کمی داشته باشد یا در حال خاموش شدن باشد. بنابراین قطعا جایی در طول مسیر کاملا خاموش خواهد شد. شاید هم طی روز به دلیل استفاده مکرر از گوشی و تبلت با کمبود شارژ روبه‌رو شوید. در نتیجه خیلی اوقات با یک دستگاه خاموش به دنبال پریز برق خواهید بود. اینجاست که ضرورت وجود پاور بانک‌ها خود را نشان می‎دهد.
  • این شارژرهای همراه با ذخیره برق می‌توانند شما را از جستجو برای پریز برق بی‌نیاز کنند و یک دستگاه یا تبلت همیشه روشن به شما هدیه دهند. تولیدکنندگان مختلفی در زمینه طراحی و تولید پاوربانک فعال هستند. یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان این محصول پر سود Romoss است که تا کنون شارژرهای همراه متنوعی را روانه بازار کرده است.
  • بدنه این شارژر همراه از پلاستیک بادواوم، براق با ظاهری شیک شبیه به چمدان های مسافرتی ساخته شده است که بیانگر یک همراه فوق العاده در مسافرت است. ظاهر زیبای این پاوربانک مناسب کسانی است که تمایل دارند متفاوت باشند.
  • این پاوربانک از گوشی، تبلت یا هر وسیله دیگری که برای شارژ به آن متصل شده، در برابر افت جریان، نوسان ولتاژ، دمای بالا، مدار کوتاه و … محافظت می کند. بنابراین با خیال راحت و بدون نگرانی گوشی خود را به صورت ایمن شارژ کنید!
  • روموس UP10 بر روی بدنه خود یک دوشاخه دارد که به کمک آن می توان پاوربانک را مستقیم به برق شهری وصل کرد. این خلاقیت باعث شده تا دیگر برای شارژ دستگاه به کابل USB نیاز نباشد. دوشاخه پاوربانک مانند تصویر به داخل جمع می شود از فضای اضافی اشغال نمی کند. البته ناگفته نماند این دوشاخه با پریزهای ایرانی سازگاری ندارد و نیاز به تهیه یک تبدیل است.
  • پاوربانک UP10 دارای دو خروجی است. خروجی اول 1.0 آمپر و خروجی دوم 2.1 آمپر جریان دارد. بنابراین شما می توانید دو دستگاه را همزمان شارژ کنید. هنگامی که از هر دو خروجی به صورت همزمان استفاده شود، شدت جریان خروجی مجموعا 2.1 آمپر خواهد بود.
  • بر روی بدنه این پاوربانک چهار LED وجود دارد که هر کدام 25% از میزان کل ظرفیت پاوربانک را نمایش می دهند. هنگامی که پاوربانک کاملا شارژ شود هر چهار LED باهم روشن می شوند و آن زمانی است که باید اتصال دستگاه با برق را قطع کنید.
نظرات کاربرانRomoss UP10 UPower 10000mAh Power Bank

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارژر همراه روموس ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت ROMOSS UP10-302-02 GOLD”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخRomoss UP10 UPower 10000mAh Power Bank

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیRomoss UP10 UPower 10000mAh Power Bank